poniedziałek, 2 stycznia 2017

Przeczytane w 2016

Przez cały rok skrzętnie notowałam tytuły przeczytanych/przesłuchanych książek.
Pogrubioną czcionką zaznaczyłam te, które zrobiły na mnie szczególnie duże wrażenie. A pochyłą te, o których chciałabym zapomnieć i które bardzo rozczarowały.

1. Nick Hornby "Funny Girl"
2. Katarzyna Surmiak - Domańska "Ku Klux Klan. Tu mieszka miłość"
3. Katarzyna Droga "Pokolenia. Powrót do domu"
4. Sue Monk Kidd "Sekretne życie pszczół"
5. Camilla Lackberg "Zamieć śnieżna i won migdałów"
6. Włodzimierz Kowalewski "Excentrycy"
7. Robert Galbraith "Jedwabnik"
8. Camilla Lackberg "Ofiara losu" [a]
9. Camilla Lackberg "Niemiecki bękart" [a]
10. Paula Hawkins "Dziewczyna z pociągu" [a]
11. Robert Galbraith "Żniwa zła" [a]
12. Katarzyna Puzyńska "Motylek" [a]
13. Katarzyna Puzyńska "Więcej czerwieni" [a]
14. Camilla Lackberg "Syrenka" [a]
15. Lauren Groff "Fatum i furia"
16. Camilla Lackberg "Latarnik" [a]
17.
23. Jo Nesbo "Czerwone gardło" [a]
24. Stefan Ahnhem "Ofiara bez twarzy" [a]
25. Jo Nesbo "Trzeci klucz" [a]
26. Shaffer/Barrows "Stowarzyszenie Miłośników Literatury i Placka z Kartoflanych Obierek"
27.







3 komentarze:

  1. E ! Raptem dwa rozczarowania :) a ja się nad "Dziewczyną w walizace" zastanawiałam... Wynik imponujący przy moich 21 pozycjach :) Najbardziej zaskoczyła mnie pogrubiona poz. 9 ! Czy to jakiś poboczny wątek, czy nadal losy Eriki ? Ech ! Zazdroszczę takiego wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to nadal losy Eriki. konkretnie przeplatane z wojennymi losami jej mamy. bardzo ją zapamiętałam, bardzo odczułam więc wyróżniłam.
    te rozczarowania to takie konkretne. na zasadzie, że "O Boże! jak można było!":)

    OdpowiedzUsuń
  3. a najlepsze jest to, że te sześć pierwszych książek przeczytałam... w styczniu. przeczytałam! oczami! ale to zasługa urlopu noworocznego nad morzem i ferii w górach:)

    OdpowiedzUsuń