Przez cały rok skrzętnie notowałam tytuły przeczytanych/przesłuchanych książek.
Pogrubioną czcionką zaznaczyłam te, które zrobiły na mnie szczególnie duże wrażenie. A pochyłą te, o których chciałabym zapomnieć i które bardzo rozczarowały.
Pogrubioną czcionką zaznaczyłam te, które zrobiły na mnie szczególnie duże wrażenie. A pochyłą te, o których chciałabym zapomnieć i które bardzo rozczarowały.
1. Nick Hornby "Funny Girl"
2. Katarzyna Surmiak - Domańska "Ku Klux Klan. Tu mieszka miłość"
3. Katarzyna Droga "Pokolenia. Powrót do domu"
3. Katarzyna Droga "Pokolenia. Powrót do domu"
4. Sue Monk Kidd "Sekretne życie pszczół"
5. Camilla Lackberg "Zamieć śnieżna i won migdałów"
6. Włodzimierz Kowalewski "Excentrycy"
7. Robert Galbraith "Jedwabnik"
8. Camilla Lackberg "Ofiara losu" [a]
9. Camilla Lackberg "Niemiecki bękart" [a]
10. Paula Hawkins "Dziewczyna z pociągu" [a]
11. Robert Galbraith "Żniwa zła" [a]
7. Robert Galbraith "Jedwabnik"
8. Camilla Lackberg "Ofiara losu" [a]
9. Camilla Lackberg "Niemiecki bękart" [a]
10. Paula Hawkins "Dziewczyna z pociągu" [a]
11. Robert Galbraith "Żniwa zła" [a]
12. Katarzyna Puzyńska "Motylek" [a]
13. Katarzyna Puzyńska "Więcej czerwieni" [a]
14. Camilla Lackberg "Syrenka" [a]
15. Lauren Groff "Fatum i furia"
16. Camilla Lackberg "Latarnik" [a]
17. Lars Saabye Christensen "Beatlesi"
18. Gillian Flynn "Zaginiona dziewczyna" [a]
13. Katarzyna Puzyńska "Więcej czerwieni" [a]
14. Camilla Lackberg "Syrenka" [a]
15. Lauren Groff "Fatum i furia"
16. Camilla Lackberg "Latarnik" [a]
17. Lars Saabye Christensen "Beatlesi"
18. Gillian Flynn "Zaginiona dziewczyna" [a]
19. Hanna Kowalewska "Cztery rzęsy nietoperza"
20. Asne Seierstad "Jeden z nas. Opowieść o Norwegii"
21. Harper Lee "Zabić drozda" [a]
22. Harper Lee "Idź, postaw wartownika". [a]
23. Jo Nesbo "Czerwone gardło" [a]
24. Stefan Ahnhem "Ofiara bez twarzy" [a]
25. Jo Nesbo "Trzeci klucz" [a]
26. Shaffer/Barrows "Stowarzyszenie Miłośników Literatury i Placka z Kartoflanych Obierek"
27. Lars Saabye Christensen "Odpływ"
28. Jo Nesbo "Pentagram" [a]
24. Stefan Ahnhem "Ofiara bez twarzy" [a]
25. Jo Nesbo "Trzeci klucz" [a]
26. Shaffer/Barrows "Stowarzyszenie Miłośników Literatury i Placka z Kartoflanych Obierek"
27. Lars Saabye Christensen "Odpływ"
28. Jo Nesbo "Pentagram" [a]
29. Jo Nesbo "Wybawiciel" [a]
30. Katarzyna Bonda "Lampiony" [a]
31. Camilla Lackberg "Fabrykantka aniołków" [a]
32. Camilla Lackeber "Pogromca lwów" [a]
33. "Dziewczyna w walizce" [a]
34. "Podpalacz" Wojciech Chmielarz [a]
35. "Farma lalek" Wojciech Chmielarz [a]
31. Camilla Lackberg "Fabrykantka aniołków" [a]
32. Camilla Lackeber "Pogromca lwów" [a]
33. "Dziewczyna w walizce" [a]
34. "Podpalacz" Wojciech Chmielarz [a]
35. "Farma lalek" Wojciech Chmielarz [a]
36. Wojciech Chmielarz "Przejęcie" [a]
37. Wojciech Chmielarz "Osiedle marzeń" [a]
38. Wojciech Chmielarz "Wampir" [a]
39. Graeme Simsion "Projekt Rosie" [a] - jestem przekonana, że to było w tym roku a nie ma na liście.
38. Wojciech Chmielarz "Wampir" [a]
39. Graeme Simsion "Projekt Rosie" [a] - jestem przekonana, że to było w tym roku a nie ma na liście.
E ! Raptem dwa rozczarowania :) a ja się nad "Dziewczyną w walizace" zastanawiałam... Wynik imponujący przy moich 21 pozycjach :) Najbardziej zaskoczyła mnie pogrubiona poz. 9 ! Czy to jakiś poboczny wątek, czy nadal losy Eriki ? Ech ! Zazdroszczę takiego wyniku :)
OdpowiedzUsuńto nadal losy Eriki. konkretnie przeplatane z wojennymi losami jej mamy. bardzo ją zapamiętałam, bardzo odczułam więc wyróżniłam.
OdpowiedzUsuńte rozczarowania to takie konkretne. na zasadzie, że "O Boże! jak można było!":)
a najlepsze jest to, że te sześć pierwszych książek przeczytałam... w styczniu. przeczytałam! oczami! ale to zasługa urlopu noworocznego nad morzem i ferii w górach:)
OdpowiedzUsuń