wtorek, 12 stycznia 2016

11.2016

11/01 - czekałam na syna nr2 w aucie. Wysyłałam mu smsa o treści:
          jestem pod apteką. Ale podczas pisania zaintrygowały mnie
          telefoniczne podpowiedzi, więc poszłam tą drogą. I oto co mi
          podpowiedział mój samsung:
          Jestem piękną osobą i tak się zastanawiam, czy to jest to ?
          Dla mnie nie ma problemu !
          Rozłożył mnie ten ciąg na łopatki. Kocham swój telefon :D
       
          Byłam na jodze i nadal bardzo mi się podoba :)

5 komentarzy:

  1. tej, no fajna funkcja telefonu! a w pierwotnej wersji, co chciałaś napisać?

    OdpowiedzUsuń
  2. no ale to skąd ciąg dalszy? chyba coś musiałaś wpisywać, żeby "podpowiedział" resztę?

    OdpowiedzUsuń
  3. napisałam: jestem
    pokazały się podpowiedzi: w/ piękną / zainteresowany
    wybralam: piękną
    pokazały się: i/ osobą/ zieleń
    wybrałam: osobą
    pokazały się: za/i/w
    itd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o! nawet nie wiedziałam, ze to możliwe:)
    masz własną chińską wróżbę w telefonie! i dietetyczna bo bez ciasteczka;)

    OdpowiedzUsuń