poniedziałek, 15 lutego 2016

44/366

W skrzynce pocztowej poranna Walantynka. Jednak się ucieszyłam, uśmiechnęłam. 
Mieliśmy plan, aby rano pojechać na Targ Śniadaniowy, na pyszności. Z domu wyszliśmy o 10:30. Pojechaliśmy na 15 minut do pracy. Na Targ dotarliśmy o... 14. Z fajnych obserwacji - Zaspa wzbudza wśród ludzi zachwyt, i nie chodzi o jej urodę. Jest przymilna, łagodna, cierpliwa, taki pies idealny do głaskania i tulenia. Poszliśmy na spacer nad Wartę. I znów na Targ, tym razem na kawę (czekoladę - G.) i na warsztaty robienia mydełek. Bardzo się cieszę, że G. nareszcie przełamuje nieśmiałość, że podchodzi do stoiska, pyta o cenę. Do domu kupiliśmy sangrię z wiśni, sproszkowany korzeń z macy, psie ciasteczka i sok tłoczony z jabłek. Od pana sprzedającego soki dostałam też wielką porcję soku z jabłek i buraka. 
Wieczorem zrobiłam zupę orientalną z soczewicą, fasolą mung i mlekiem kokosowym. Rozpędziłam się i... mam dwa gary zupy o bardzo specyficznym smaku!

5 komentarzy:

  1. A co to korzeń z macy ? I do czego ?

    OdpowiedzUsuń
  2. a to takie coś z gatunku superfood wiec generalnie robi dobrze organizmowi a NIE SMAKUJE jak młody zielony jęczmień;) bardziej jak roztarte na proszek chrupki kukurydziane.
    (podobno też na libido. co to się będzie działo!!!)
    http://super-jedzenie.pl/69/maca/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale widziałaś, że powoduje przyrost masy ciała ???

    OdpowiedzUsuń
  4. no nie bardzo wierzę, że można utyć od 1 łyżeczki dziennie. siemię lniane też niby ma tuczyć ale chyba nie 1 łyżka dziennie? poza tym ja mam plan dodawać go do śniadania: jogurtu czy koktajlu i w sumie poza owocami/warzywami i nabiałem nic więcej tam nie będzie. to przecież nie utuczy:)

    OdpowiedzUsuń