czwartek, 14 kwietnia 2016

104.2016

13/04 - kupiłam w biedrze czosnek w płatkach i byłam bardzo pozytywnie
          zaskoczona, że ma aż tak wyrazisty smak i chrupiącą teksturę. Rewelacyjnie
          się sprawdza, zwłaszcza gdy nie ma perspektyw na całowanie :)
          Ponadto oglądałam "Świat się kręci" i poczułam się naprawdę szczęśliwa,
          że mogłam zmienić kanał, ponieważ wypowiadający się Rafał Maślak,
          spójny wizerunkowo, niezmiennie podnosi mi ciśnienie, bowiem kombinacja
          urody z pustostanem intelektualnym, na tak rażąco wysokim poziomie, jest
          nieznośna.

3 komentarze:

  1. Mężczyzna startujący w wyborach mistera, nawet jeśli legitymuje się trzema doktoratami i habilitacją, zawsze ma -100 do męskości. No sorry, ale tak to odbieram.
    Mężczyzna wyglądać powinien tak:
    https://www.google.pl/search?q=jorah+mormont&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiqiYrokI7MAhXBcQ8KHW5ACZcQ_AUIBygB&biw=1366&bih=635
    lub tak:
    https://www.google.pl/search?q=bronn&biw=1366&bih=635&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjt_Kz8kI7MAhUH2Q4KHSE8DDMQ_AUIBigB

    Widać i myśl, i doświadczenie, i łotrzykowatość, i oddanie. No.
    (tak, bardzo już stęskniłam się za "Grą o tron"!;P)

    OdpowiedzUsuń
  2. I kto by podejrzewał, że będziesz tęskniła za GoT :) nie ja !
    Z, misterami, to mam stosunek obojętny czy pobłażliwy, szczególnie, że to w moim kontekście są chłopcy :)
    Może nie rozumiem powodów lasowania pana M., bo mam wrażenie, że on w ogóle się nie uczy, nie nabiera ogłady, tylko jest tępą do bólu szczałą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że lekkie programy lubią ładnych chłopców gadających głupoty. Myślę, że wprawiłby w konsternację prowadzących gdyby zaczął rozkminiać filozofię Nietzschego;) Jest ładny. To wystarczy. Ładnym kobietom wręcz wmawia, a na pewno wybacza się głupotę. To i chyba męskim ślicznotkom trzeba;)

    OdpowiedzUsuń