poniedziałek, 7 listopada 2016

308/366

Zarezerwowałam nasz pobyt weekendowy w ulubionej miejscówce w Kotlinie Kłodzkiej. I przy okazji kąpiel termalną w basenie Zdroju Wojciech. To tylko trzydniowy wyjazd ale cieszę się bardzo. A skoro już rezerwowałam, to poszalałam i nawet zarezerwowałam noclegi na zimowe ferie, które w naszym województwie przypadają w lutym. Takiego first minute to chyba nigdy wcześniej nie miałam. Tym razem aż 502 km od domu, i jak to mówi L.: prawdziwe góry. O!

Po południu pojechaliśmy z G. do lekarza sportowego. L. zajął się tematem, a ja poszłam do optyka odebrać próbne soczewki a przy okazji weszłam do Empiku i kupiłam nową płytę Fisz/Emade/Tworzywo. Niesamowite dźwięki. Niesamowite!

4 komentarze:

  1. Zawsze gdy czytam o Waszych wyjazdach budzi się we mnie poczucie winy w temacie mojego życia i dzieciństwa moich dzieci. Ale nawet dziś chyba nie dałabym rady z nimi wszystkimi wytrzymać na powierzchni jednego pokoju 24h na dobę. Z nas to takie 4 odległe planety, które czasem się obok siebie przemieszczają. Dlatego zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. polubiłam te wyjazdy. chyba najbardziej lubię planowanie, szukanie. Polska to taka studnia bez dna - tu piękna skała, tam obłędny widok na przełęczy, gdzieś indziej kapliczka. teraz na przykład zafiksowałam się, żeby wjechać na szczyt Jedlnik. dleczego? bo rośnie tam taka sosna:
    http://www.michalcala.pl/en/photograph.php?id=3599
    nie wiem, czy moje zafiksowanie na detalu jest normalne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co to ma do normalności ? :) Mnie co prawda ta sosna aż tak nie urzekła, żebym miała ochotę gnać ją oglądać, natomiast pamiętam, że na Sagrade Familie byłam chora, tak bardzo chciałam ją zobaczyć. I w zasadzie nadal chce, bo to obejście dookoła tylko mnie rozdrażniło.

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie jeśli chcesz zobaczyć Kaplice Sykstyńska czy Luwr to jest normalne. bo to dzieła sztuki, dziedzictwo kultury, itp. A ja sobie zazwyczaj wynajduje jakies detale typu sosna, drzwi czy zachwalana herbata w knajpce:)

    OdpowiedzUsuń