poniedziałek, 28 listopada 2016

330/366

Moja skrzynka mailowa została zasypana informacjami o "black friday". Podeszłam do tematu oszczędnie i (jak co roku) kupiłam książki bezpośrednio w wydawnictwie Smak Słowa i "beżusia" u Ewy Michalak:) 
W domu obejrzałam film "Bogowie". Jakoś szybko się skończył. Chyba tak bardzo skupiałam się na roli Tomasza Kota, na szukaniu podobieństw do profesora Religii, że rozmył mi się sens filmu, jakoś nie wiem o czym właściwie był, i co poza genialną, niewiarygodną rolą jeszcze było.

2 komentarze:

  1. Chyba gdyby były numery zamiast nazw bardziej by mi odpowiadało :) już o tym nazewnictwie od czapy gadałyśmy. Ale obejrzałam sobie z bliska ten model i faktycznie jest b. ładny ! Wcześniej myślałam, że on jest cały gładki także na bokach.
    A ja na "Bogów" nie miałam siły. Może szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potrzebowałam pod jasne bluzki i swetry więc bardzo mi pasuje, że jako jeden jedyny dostępny na promocji w moim rozmiarze był akurat ten. zapłaciłam 130 pln razem z wysyłka - to bardzo dobra cena, odczuwalnie niska w zestawieniu z cenami regularnymi:)

      a "Bogowie"... chyba jestem jedynym widzem który uznał, że szału nie ma;)

      Usuń