piątek, 11 marca 2016

69.2016

09/03 - nowe, lekkie i zabawne anime z I.
          Kolejna tabliczka czekolady i wafle w czekoladzie z nutellą...
          Wiosno ! Wzywam Cię, przybądź i zmobilizuje mnie do jazdy
          na rowerze.
          Wywiadówka w szkole językowej. Zapierałam się rękami i nogami,
          wyłącznie dlatego poszłam, że I. smęcił, że koniecznie mam być.
          Odebrałam laurkę :) wyszłam z przekonaniem, że mam genialne dzieci.
          W biedrze kupiłam chusteczki do sprzątania o zapachu konwalii ! :))

2 komentarze:

  1. taka maluska dume czulam, kiedy odebralam sprawdzian g z angielskiego: 100 ounktow na 100 mozliwych. ale kiedy pani mowila - bez nazwisk - o dzieciach, ktore maja problemy z nauka w zakresie czytania, to juz wbijałam oczy w podłoge.

    ej, tez chce te chusteczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmy... Nie pamiętam już czasów, kiedy moje dzieci miały mniej wiedzy niż ja. Dziś czuję się przy nich malutka, a w zakresie matematyki, to ja wbijam wzrok w podłogę :) I powiem CI, że nie wiem co gorsze :)

    OdpowiedzUsuń