niedziela, 3 lipca 2016

184.2016

02/07 - i rok się przełamał. Uwierzysz ?
           Rano upiekłam ciasto. Mam wrażenie, że przepisy Liski
           zawsze się udają, są dopracowane, sprawdzone i często
           zaskakujące, tak jak w tym przypadku: morele&tymianek.
           Odezwał się T. Po naszej ostatniej wymianie nt polityczne,
           gdzie zdecydowanie gramy do różnych bramek - ucieszyłam się.
           Po 12-tej pojechałam z B. nad jezioro Dręstwo.
           Po kilkudziesięciu minutach na pomoście stwierdzam, że
           pomimo użycia środów odstraszających komary  ubóstwiają
           mnie stadnie  pasjami !

3 komentarze:

  1. tak. kiedyś bardzo dużo piekłam z przepisów Liski, i faktycznie zawsze mnie jej przepisy zachwycały i chyba nie pamiętam ani jednej "wtopy".
    ponieważ nade mną komary też uwielbiają sie pastwić, zastanawiam się jak wyglądałby nasz wspólny pobyt nad jeziorem? zleciałyby się stada z całej Polski i okolic?

    OdpowiedzUsuń
  2. Może w czymś takim byśmy siedziały

    https://www.google.pl/search?q=waterball&biw=1680&bih=959&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiAwIr32tvNAhWDwBQKHXyeAfQQ_AUIBigB

    chociaż jak w tym gadać ?

    OdpowiedzUsuń