czwartek, 21 lipca 2016

202.2016

20/07 - przyszła Ir, przyniosła litewskie, bardzo twarde grylażowe
           cukierki. Pochawliła, że w tym roku mam ładne kwiaty na tarasie
           a potem jej poprzestawiała :) I nie ma co gadać, zmysł dekoratorski
           to Ona ma. Sukienkę z bonprix`a też pochwaliła, ale nakazała mi
           wciągać brzuch :))
           Potem sprzątałam dalej ! Ech, gdyby tak mi zostało...
           W Jysk-u  kupiłam z przeceny czarną satynową pościel
           oraz czarną szczotkę do wc, która prezentuje się bardzo stylowo :)
           A gdy już się położyłam do łóżka czułam każdy kręg swojego
           kręgosłupa i byłam naprawdę ale to naprawdę szczęśliwa
           w pozycji horyzontalnej ! :)

7 komentarzy:

  1. po destrukcyjnych działaniach ostatniej wichury mam na tarasie taką pustkę, ze rozważam zakup pelargonii;)
    też muszę do Jyska, kupić pled na szezlong. ale marzy mi sie - wiadomo - w folkowy wzór. a takich nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda nie Jyskowy...
    http://pl.dawanda.com/product/95882791-koc-pled-kodra-narzuta-folk-z-minky-160x200cm

    Kup, kup kwiaty, teraz już są wielkie w sprzedaży, może też tańsze ?

    OdpowiedzUsuń
  3. a nie, źle się wyraziłam - nie ma koca, który cenowo mieści się w moim budżecie:/

    OdpowiedzUsuń
  4. A ! No może nie natychmiast, ale wkrótce przyjdzie taki czas, że się nie jeden koc zmieści :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A ! W Obi - przynajmniej u mnie - po weekendzie jest mnóstwo przecenionych kwiatów, w ten sposób dokupiłam gazanie i pelargonie.

    OdpowiedzUsuń
  6. musze sie rozejrzeć. dziś w ramach wycieczki krajoznawczej byłam oglądać drzewa w ogrodniczym. i mam następujęce typy:
    - wierzba,
    - platan
    - śliwka ozdobna,
    - catalpa,
    - dąb kulisty
    - leszczyna
    Bo moją ukochaną lipę L. z punktu odrzucił:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy śliwa wiśniowa szczepiona na pniu. tak pan mówił:)

      Usuń