sobota, 22 października 2016

295.2016

21/10 - gdy przeczytałam, że była kochanka Kenye Westa, niejaka Amber Ross,
           oraz jego aktualna żona - Kim Kardashian obchodzą urodziny w tym samym
           dniu, tj. dziś, to zrobiło mi się trochę słabo. Na pocieszenie na wiki przeczytałam,
           że 21 października urodził się także m.in. Alfred Nobel i Nikita Michałkow, i nieco
           mi ulżyło :)
           To był naprawdę dobry dzień, od 5 rano, gdy dostałam pudełko ptasiego mleczka
           wraz z życzeniami od syna nr2. Następnie w pracy życzenia od K., R., a później L.
           Gdy wróciłam od syna nr1 życzenia, michałki i 3 samodzielnie wykonane pizze :)
           Nie zjadłam wszystkiego !!! Później przyjechał rzeczoznawca i okazało się,
           że w ramach urodzin kupię sobie operat za 6 stów, więc na pocieszenie dokupiłam
           rekomendowaną dziś przez red. Nogasia książkę. Wpadłam na chwilę z kwiatami
           do rodziców, następnie z G. pojechałyśmy do kina. Dla mnie bilet za 0 zł :)


           Dostałam wyjątkowo dużo życzeń i tak mi dobrze, skoro jest tyle osób, które
           pomyślały o mnie ciepło. Od eM. i od mojej siostry wraz z życzeniami dostałam
           załączone zdjęcia :))) Coś jest na rzeczy :D
           Niech się spełnią wszystkie życzenia !


1 komentarz: