niedziela, 5 czerwca 2016

156.2016

04/06 - dziś było dużo dobrego ! Miałam wolną sobotę !
           Rano zrobiłam sobie kawę i przesiedziałam na tarasie B i L
           słuchając audiobooka. Było słonecznie, ciepło, przyjemnie.
           Gdy wróciłam do domu przyszedł tata, pojechaliśmy na zakupy,
           w tym do T., gdzie kupiłam mamie 12 begonii plus dla taty
           na Dzień Ojca heliotropa. Zakochałam się w zapachu tej rośliny.
           Wczesnym popołudniem byłam z D. i synem nr2 na pizzy.
           W pewnym momencie powiedziałam, że się nudzę :) oczekiwałam
           oburzenia :) Zaczęliśmy gadać o growlingu, syn nr2 zaprezentował
           o czym mowa, po czym we troje próbowaliśmy. Popłakałam się ze
           śmiechu, z powodu tych dźwięków i min, jakie robiliśmy.
           A wieczorem na FB natknęłam się na tę piosenkę, która dopełnia całość.


                     

6 komentarzy:

  1. ta płyta jest niesamowita, cała! kiedy zapowiedzieli w Trójce, że to Julia Pietrucha to sprawdziłam, bo byłam przekonana że pomyłka:)
    rozumiem, że w następnej edycji MBTM możemy podziewać się występu rodziny M z miasta O?;)))

    ps. mojej mamie padają niecierpki. one lubią dużo słońca? wody? są jakieś bardzo wrażliwe?

    OdpowiedzUsuń
  2. Całej rodziny ? Na pewno nie :))
    Umiarkowane słońce i podlewanie, nie można zalać ich wodą, bo będą gniły, ani przesuszyć, bo liście i kwiaty są delikatne, najlepiej nie dotykać i nie przestawiać. U mnie stoją w zacienionym miejscu, ale nie w cieniu. Na pełnym słońcu te drobne odmiany nie przetrwają. Dla mamy kupiłam 2x droższą odmianę (nie znam nazwy) przeznaczoną na słoneczne miejsca, ale na razie w pełnym słońcu bardzo więdną i gubią liście.

    OdpowiedzUsuń
  3. to musze mamie przekazac. u niej stoja na balkonie ale na tym cudacznym balkonie to slonce jest przez pol godziny, rano o siodmej:) a pozniej cien tylko. mama chyba za mocno podlewa, bo cos kojarze ze ktos jej powiedzial, ze one lubia miec caly czas mokre podloze.

    OdpowiedzUsuń
  4. a oregano jak lubi? bo mi liscie zolkna...:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że oregano też lepiej przesuszyć, niż zalać, ale bez przesady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to u mnie pewnie przelane. bo ostatnio codziennie tak mocno deszcz padał, że kiedy zostawiłam konewkę to jeden opad napełnił ją do połowy!

      Usuń