niedziela, 5 czerwca 2016

157.2016

05/06 - przedpołudnie przesiedziałam na tarasie. Kwiaty w donicach,
          zieleń trawy, drzewa, słońce działają terapeutycznie :)
          Skończyłam słuchać "Nie gaś światła" Bernarda Miniera -
          moim zdaniem najlepsza z jego 4 książek. Wreszcie miałam
          poczucie, że sprawiedliwości stało się zadość, wręcz czułam
          spełnienie :) nie pozostałam z niesmakiem czy rozczarowaniem,
          jak było w przypadku wcześniejszych części przygód komisarza
          Martina Servaza. 



                                                     heliotrop, lobelia, werbena
                                                 oraz komarzyca (plektrantus nico)

                                                        tulipanowiec

                                                                             kurdybanek, rozwar, 
                                                  jeszcze nie kwitnące gazanie, dzwonki Blue Planet

2 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba ta drewniana balustrada. cierpię patrząc na tę naszą, giętą. ale ona taka solidna, taka porządna, że pewnie będzie z nami po wsze czasy:/
    o tak... też uwielbiam to siedzenie na dworze. nie wiem, jak wytrwam zimą zamknięta w czterech ścianach. chociaż trochę absurdalne martwić się już o zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No widzisz jak to jest... a mnie długo marzyły się takie solidne, metalowe balustrady :))

    OdpowiedzUsuń