wtorek, 28 czerwca 2016

178.2016

26/06 - upalna niedziela. Wszystkie okna zamknięte i pozasłaniane,
            jak w domu wampirów. Zresztą i film tematyczny.
            Wentylator mieszał powietrze. Przejechałam się na rowerze do biedry
            po cukinię, która wskoczyła na pudło z nr1 w moim tegorocznym menu.
            Przy okazji kupiłam Radical  w zestawie. bo jeśli włosy
            są egzemplifikacją mojego stanu duchowego, to reprezentują ruinę :/
            Ale jak wiadomo jestem na "happy jar" a nie "przemęczenniku roku",
            więc po południu odwiozłam syna nr2 na urodziny, kupiłam ptasie mleczko
            i m&m`sy, i pojechałam do D. Dostałam kawę i masaż palców stóp
            oraz towarzystwo na spacerze po 2 miejskich mostach.
         
           

5 komentarzy:

  1. Radical bardzo pięknie wzmacnia włosy i hamuje wypadanie, u mnie robił burzę włosów. Ale niestety mgiełka ma alkohol wysoko w składzie i bardzo wysusza a szampon strasznie plącze włosy i robi je bardzo sianowatymi, ale w tym szaleństwie jest metoda bo i jakoś je pogrubia:) Jeśli chcesz pomóc włosom to kup kapsułki (do łykania) Radical albo pij skrzypokrzywę (i oczywiście siemię lniane!). Miesiąc szybko minie a zobaczysz różnicę. Bo pielęgnacja to połowa roboty, trzeba zadbać o mikroelementy.

    OdpowiedzUsuń
  2. a w ogóle jeśli chcesz to zrobię Tobie listę fajnych i niedrogich produktów do pielęgnacji włosów. i spis składników, których warto unikać a które dość powszechnie występują. teraz masz krótkie włosy więc zdecydowanie łatwiej je zregenerować niż długie.

    OdpowiedzUsuń
  3. [najwyraźniej dane mi jest produkować się tu w systemie ratalnym;P]

    bardzo chciałabym przejść sie z Tobą (a nawet z Wami!) po tych mostach. pojechać do Nowogrodu. zjechać na tej alpejce w parku z placem zabaw. i posiedzieć nad Narwią...

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, poproszę o listę :) W tym roku nie limituję przyjazdów :)) więc kiedy masz/macie ochotę i możliwość, to przyjeżdżajcie !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ochotę mamy zawsze. tylko możliwości mniej. dziś np. z pięciu zatrudnionych pracowników mam w pracy jednego. tak. JEDNEGO. reszta jest chora. napomknij szefostwu, jak się pracuje gdy choruje 4/5 załogi:/

    OdpowiedzUsuń