środa, 29 czerwca 2016

181.2016

29/06 - taki trudny jest ten rok, że nie wiem ! Zamiast móc okrzepnąć,
           dojrzeć i wreszcie być beneficjentem życia spokojnego i spełnionego,
           to trzeba mentalnie budować tartak ! W cholerę z tym, nie umiem
           być legendarnym lotosem na tafli jeziora, ani trzcinką uginającą się
           pod powiewem wiatru, choć to opcje, które chętnie brałabym,
           jak wspomniany kiedyś przez eM. Reksio kość !
           Urlop spędziłam w br1 a wielką, przeogromną frajdę sprawił mi fakt,
           że przez te wszystkie godziny miałam otwartego fejsbuka :D

5 komentarzy:

  1. no widzisz. i gdyby nie otwarty FB to w biurze spędziłabyś pół urlopu a nie cały!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. A właśnie, że nie :) Po pierwsze zostało 4 firmy, tylko dlatego, że nie było jeszcze danych do płac :) a tak zrobiłabym wszystko, co zwykle zajmuje mi cały dzień i 2-3 popołudnia, tyle, że w czerwcu, prawie nikt nie choruje. Z kolei świadomość otwartego FB i możliwości zerkania, podczas, gdy przetwarzały mi się dane sprawiła, że poczułam się wolna, a nie jak jakaś gówniara, która trzeba w ten sposób dyscyplinować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawie nikt nie choruje? to pokażę Tobie naszą czerwcową listę obecności:)
      no i miała otwarte FB i nawet do mnie nie zagadała! foch! foch ogromny!:)

      Usuń
  3. Jak to pisałam, to właśnie pomyślałam, że u Ciebie wyjątkowo ! A jak na moje 5 lat w br, to drugi raz udało mi się tak uwinąć :) Ale wiesz, FB miałam otwartego, ale przecież widziałaś, że sie nie udzielałam :) poza tym robota jak przy taśmie w fabryce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja wczoraj akurat prawie caly dzien bylam w pracowni wiec w zasadzie na FB prawie mnie nie bylo:)

      Usuń