wtorek, 3 maja 2016

124.2016

03/05 - rower wymyty i odświeżony, potraktowany również plakiem :)
            Przejechane ze 20 km. Podczas postoju obserwowaliśmy pewną parę.
            Pani stała przy 2 torbach i koszu kwiatów mniszka, pan starał się
            otworzyć samochód, ale pilot odmawiał współpracy. D. podszedł
            i zaproponował scyzoryk do rozbrojenia pilota. Lubię takie przypadkowe
            sytuacje, w których mogę dostrzec sens. Pan pilota rozłożył, samochód
            otworzył z widoczną ulgą. Zakładam, że to było ICH auto :D



            Nie słuchałam Topu Wszech Czasów, za wiele emocji by mnie to
            kosztowało na dziś, ale jestem dumna z pierwszego miejsca :)


2 komentarze:

  1. A "Kryminalna Ostrołęka" nie doniosła o bezczelnym włamie do auta?;)
    Jakie piękne chmury! Zachwycam się...
    Pierwszym miejscem na Topie zachwycam się mniej niż chmurami. Chyba po prostu nie lubię tej piosenki. Ale mogło być gorzej - mógł być na pierwszym Niemen i "Dziwny jest ten świat"! a mogło i lepiej, bo dla mnie od dawna numerem jeden jest "Polska" Kultu albo "Nie pytaj o Polskę" Ciechowskiego. Obie tak bardzo od siebie różne, ale przejmujące i do bólu prawdziwe...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem dumna z pierwszego miejsca... bo, eee... nie głosowalam :)) właśnie z powodu tego "narodowego" skrzyknięcia :) a sam fakt, że skrzyknięcie zadziałało, wzruszył mnie, choć ma to jedynie wymiar symboliczny.

    Na stronach kryminalnych nie podali danych o kradzieży auta spod lasu :P

    OdpowiedzUsuń