niedziela, 8 maja 2016

128.2016

07/05 -zamykam oczy i przeglądam wczorajszy dzień. Uśmiecham się,
          gdy myślę o wspólnym jedzeniu z D. i I. w Olimpie. Kawałek
          czasu dobrej jakości bycia razem. Widocznie to najlepsze warunki
          dla takich ludzi jak my, ja, on.
          Napisałam do P., ponieważ chciałam upewnić się, czy nie zaszły
          zmiany odnośnie wakacyjnych warsztatów. Zaskoczyło mnie jego
          pytanie, co u mnie, a potem jego odpowiedź: życzę Ci spokoju
          i zaufania, że jesteś w fachowych rękach-na te najbliższe dni.
          Przyjmuję życzenia :)

3 komentarze:

  1. chyba bardzo zazdroszczę P. umiejętności znajdowania dobrych słów na niekoniecznie bardzo dobre (a chyba niełatwe) okoliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja mam tak z Tobą :)) Zawsze znajdujesz dobre i trafne słowa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, to bardzo mi miło.
      bo zawsze mam przekonanie, że jednak w temacie emocji to jestem jak słoń w składzie porcelany. i że jeśli mnie coś nie dotyka, to nie wystarcza mi zrozumienia, że innych może dotykać:)

      Usuń