poniedziałek, 8 sierpnia 2016

220.2016

07/08 - przez kilkadziesiąt minut zajęć w ciągu dwóch dni, wykonywaliśmy
           w parach test Arona. Przeprowadzono badania, z których wynika,
           że ludzie odpowiadający na te pytania zakochiwali się w rozmówcy.
           Ciekawe, choć niewiarygodne...
           Stała uczestniczka warsztatów. - M. - przyjechała w tym roku tylko
           na dwa dni, żeby spotkać znajomych. Poprosiłam ją o udział
           w ćwiczeniu polegającym na dzieleniu się talentami. Zobaczymy
           co z tego wyjdzie :)

4 komentarze:

  1. o matko! i taki test w parze z obcym człowiekiem? próbuję sobie to wyobrazić i jest dla mnie oczywiste, ze schowana jestem w ciasnej, bardzo jednoosobowej jamce.
    i eeee... perspektywa zakochania się np. w Jacku Kurskim!? nie, danke, nein!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w parze z 24-letnią dziewczyną :) Nie zakochałam się, ale faktycznie, te odpowiedzi zbliżają bardzo. Wykonaliśmy I i II część, III jest dla par.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale sami dobieraliście się w te pary? losowaliście? ktoś rozdzielał przydział?

    OdpowiedzUsuń
  4. Losowo, kto się "napatoczył". Najpierw się dobieramy w pary, potem dowiadujemy co mamy robić, a czasem dlaczego :)))

    OdpowiedzUsuń