niedziela, 21 sierpnia 2016

234.2016

21/08 - dziś w przychodni był pan wet. Niezrozumiałym dla mnie
           pozostanie fakt, że 99% spotkanych lekarzy weterynarii okazuje
           swoim pacjentom zainteresowanie, empatię i czułość, co jest
           dokładną odwrotnością zachowania lekarzy dla ludzi...
         
            P. przysłał zdjęcia z Muchowa, oraz muzykę i nagrane
            kroki do tańców w kręgu. Posłuchałam 10 załączonych utworów,
            do kilku poskakałam, do raptem 3 pamiętałam kroki.
            Rozczuliło mnie nagranie J. i pozdrowienia na końcu :)

            Nagranie poglądowe - nie nasze :)


2 komentarze:

  1. Bardzo sie cieszę, ze masz coś takiego swojego,własnego i dobrego:* z każdej litery czuć radość i wzruszenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda. Choć z czasem zapał mi mija, ale może poszukam w O. takich tańców, mam wrażenie, że były organizowane.

    OdpowiedzUsuń