niedziela, 11 grudnia 2016

346.2016

11/12 - rano drogą kupna nabyłam bilety na trasie W-P i z powrotem !!! :)
           Toteż plany styczniowe skonkretyzowały się jeszcze bardziej :)
         
            Obejrzałam 3 odcinki Humans oraz doszłam do wniosku, że chyba
            posłucham "Upiory" i "Policję" Jo Nesbo przed marcową premierą.

           Spotkałam się z I., byłyśmy na kiermaszu w GH "Bursztynowa", kupiłam
           decoupagową bombkę :)
           A wieczorem napisałam do mojego towarzysza z wesela K.  i umówiłam
           się na przyszłą sobotę celem naprawy/wymiany przerywacza kierunkowskazu
           w moim aucie :)
         

2 komentarze:

  1. a właściwie czym przyjeżdżasz? i tak, strasznie się cieszę, że już masz bilet do nas. mniej, że jednak masz powrotny:)

    oj, już z wypiekami na twarzy czekam na wieści z tej wymiany/naprawy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z W do P polskim busem, a szczegóły w mailu :)

    Ha ha ha :) nie ma co się nastawiać, że będzie o czym opowiadać :)

    OdpowiedzUsuń