czwartek, 22 grudnia 2016

356.2016

21/12 - od kilku dni do biura niemal codziennie przychodzą przesyłki dla K.
           więc i tym razem byłam przekonana, że to jedna z nich. K. akurat wpadła
           na chwilę i z wielką radością przywitała kuriera... a tymczasem była to
           wielka, świąteczna paczka dla mnie !!! od eM. !!! :))))  Dziękuję eM.
           Poczułam coś jak małe, ciepłe łapki na moim karku, które ukoją i zadbają :*

           Wieczorem, po pracy, br2, zakupach i wspólnym pieczeniu szarlotki na szkolną
           wigilię - choć jak wiadomo ciasto z jabłkami nijak nie wpisuje się w tradycję
           Bożego Narodzenia, za to znakomicie w gust  I. - syn nr2 przygotował mi:
           UWAGA ! kąpiel ! bo stwierdził, że widać, że jestem wykończona.



         

2 komentarze:

  1. Bardzo sie ciesze, ze kurier tak szybko dotarł. Tyle słyszałam skarg na prace kurierów, ze bardzo sie bałam czy uda sie przed świetami. A tu wszystkie wysłane (czyli jedna;)) i zamówione przeze mnie paczki dotarły w ciągu 24h!

    A szarlotka chyba jest bardzo świąteczna. Na naszym szkolnym spotkaniu miała być ale I uznała, ze bardziej odpowiedni będzie piernik. I co? Wszyscy niepocieszeni dopytywali o szarlotkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No chyba przez ten cynamon :) Nijak nie kojarzy mi się ze świętami, ale podobno nasza "poszła" najszybciej, choć równie dobrze syn nr2 mógł tak powiedzieć, żeby sprawić mi przyjemność.

    OdpowiedzUsuń