niedziela, 11 września 2016

254.2016

10/09 - pojechaliśmy na lotnisko. Podczas drogi syn nr2 wraz z D.
           rozwiązywali zadania z fizyki ze skryptu Cambridge. Czekając na
           samolot na tarasie zaczęli rozwiązywać te zadania we trzech, z synem nr1.
           D. powiedział do syna nr2: wyprowadź Ω tak, żeby mama zrozumiała.
           Ehmy... przecież ja rozumiem OM :)

         
              Gdy syn nr1 odleciał pojechaliśmy do IKEA, kupiłam 2 koce na kanapy
              i białą, ażurową latarenkę, która "za mną chodziła" od dłuższego czasu,
              i tym sposobem zrealizowałam erzac kominka w sypialni :)


7 komentarzy:

  1. o matko, przeprowadźcie się gdzieś bliżej, żeby miał kto udzielać korepetycji mojemu dziecku kiedy już nadciągnie ten czas fizyki, chemii i trudnej matematyki.

    latarenka jest piękna!:)
    niech świeci, niech ociepla, niech uszczęśliwia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli syn nr2 jednak zmieni zdanie nt studiowania w Cambridge, lub Cambridge nie będzie na niego reflektowało, to może wybierze P. :)
    W każdym razie TE geny, odpowiedzialne za przedmioty ścisłe, to na szczęście nie po mnie odziedziczyli :)

    Ładna, prawda ? A już cena mnie urzekła :D mniej niż 20 zł.
    Dziękuję :* niech tak się stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale on chce do Cambridge? tak serio? a to nie są jakieś kosmiczne koszty? i na jaki kierunek? przyznam, że jakoś w głowie mam jego bardzo humanistyczne zainteresowania (bo i historia, i wiersze) a to te zadania z fizyki... jak ktoś umi fizykę to dla mnie jest top topów!:)
    (pomijam już nieoczywisty fakt umienia fizyki po angielsku!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) do TEGO Cambridge :) Ma jakiegoś znajomego, który tam studiuje i podobno jest dość szeroka pomoc socjalna. A syn nr2 uznał - na szczęście - że wiersze to może sobie pisać i studiować fizykę :) Tak, ja też jestem w szoku. Ale nawet jak to Cambridge nie wypali, to co się nauczy i wyćwiczy, to jego.

      Usuń
  4. ta latarenka 20 pln? żartujesz! o, to chcę na stolik obok mojego szezlonga póki jeszcze dość ciepłe wieczory!

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/60236156/

    w Wawie jakaś promocja chyba była, musiałabym sprawdzić na paragonie, ale chyba 19,90. I moja jest biała.

    OdpowiedzUsuń