czwartek, 29 września 2016

271.2016

27/09 - obejrzałam na YT po rekomendacji znajomej 1/3 nagrania
        z pewną wiedźmą - sama o sobie tak mówi. Nooo mam mieszane
        uczucia, do tego stopnia, że nawet nie wstawiam linku. Ale z pewnością
        powiedziała sentencję, w którą wierzę i śmiało mogę zacytować.
        Odnosi się do tematu, który eM. i mnie żywo interesują :), a mianowicie
        pieniędzy. Do każdego banknotu, który wdaję mówię/myślę: idź/idźcie
        w świat, poznajcie jak najlepszych ludzi. posłużcie do jak najlepszych celów
        a potem wróćcie z przyjaciółmi opowiedzieć mi o tym. :)

2 komentarze:

  1. :)
    czy można tak również wobec przelewów i płatności kartą? bo prywatnie to już nawet nie pamiętam, kiedy płaciłam banknotem (tudzież bilonem). o, dziś będę miała okazję bo muszę gotówką za strój treningowy zapłacić:/

    OdpowiedzUsuń