wtorek, 13 września 2016

256.2016

12/09 - zrobiłam próbnie łososia pod panko i ten typ bułki jest
           kolejnym składnikiem, w którym zakochałam się :)
         
           Sonia czuje się znacznie lepiej po wprowadzeniu nowego
           leku. A po wdrożeniu gotowanych serc drobiowych w miejsce
           puszkowanej karmy, wciąż z wielką miłością :D patrzy mi w oczy.

          Chyba w niedzielę, w związku z czymś, czego nie pamiętam
          zaczęłam szukać zdjęcia Trójkowej Helen. A potem Anny Gacek.
          I jakież było moje zdumienie, że to długowłosa szatynka, podczas
          gdy od kilku lat wyobrażałam sobie, że wygląda jak Anne Heche...
          Na dodatek wieczorem zobaczyłam, że jest współprowadzącą "Bake OFF..."



       
         

4 komentarze:

  1. w życiu nie słyszałam o tej panierce. zrzucam to na karb tego, że ona chyba specyficzna dla kuchnia azjatyckiej a to nie moja bajka:)

    oj, kiedy Zaspie czasem gotuję serca, dodaję stare warzywa z rosołu i odrobinę ryżu, to wylizuje miskę tak dokładnie i z takim zaangażowaniem, że zaraz mam wyrzuty sumienia za to moje pójście na łatwiznę z suchą karmą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Syn nr1 zwiózł końcówkę panko z O., a teraz będąc w Wawie "Piotrze i Pawle" kupiłam. No, ale ja lubię smażone i chrupiące :)

    Mnie zaleciła pani wet taką zmianę. I w sumie nie jest to aż tak praco i czasochłonne jak sobie wyobrażałam. Też dodaję warzywa i ryż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gotowałam kilka lat Piratowi (kiedy już nie mógł chrupek). więc jednak na pewien czas miałam dość:/

      tak, Anna Gacek ma - dla mnie - wizerunek bardzo spójny z całą resztą. ale, że się w telewizji produkuje to nie wiedziałam!

      Usuń
  3. A dla mnie z AG to prawdziwy wstrząs :))

    OdpowiedzUsuń